Royale NEWS#4: Kolejne zmiany balansu zapowiedziane na 18 maja

clash news4

Supercell deweloper oraz wydawca Gry MMO Clash Royale, zapowiedział na 18 maja kolejne zmiany balansujące rozgrywkę. Zajęto się głównie nowymi kartami które zawitały do gry w ostatniej aktualizacji, stwierdzając że niektóre z nich są stanowczo za słabe co nie zachęca graczy do korzystania z nich przy budowaniu swojej talii. Zmian jest naprawdę dużo także nie przedłużając przejdźmy do zawartości nadchodzącej aktualizacji.

  • Royal Giant: Redukcja obrażeń o 4%, po ostatnich zmianach zasięgu ataku, stwierdzono że Royal Giant stał się zbyt silną jednostką, z tond podjęcie decyzji o niewielkim obniżeniu zadawanych przez niego obrażeń.
  • Freeze: Czas trwania zaklęcia zostanie zredukowany o jedną sekundę, przyczyniła się do tego niewątpliwie niezwykle popularna kombinacja Hog+Freeze, które jest według deweloperów zbyt OP.
  • Furnace: Tutaj dokonano wielu przeróbek, poczynając od zmniejszenia kosztu zagrania z 5 do 4 eliksirów kończąc na obniżeniu o 14% HP oraz skróceniu czasu życia budowli z 50 na 40 sekund. Powodem tak radykalnych zmian jest bardzo małe zainteresowanie graczy tą kartą.
  • Fire Spirits: Zasięg ataku obszarowego zwiększono o 25%, powód tak jak powyżej zbyt mała popularność karty.
  • Guards: Wzrost HP oraz damage o 8%, również i tutaj karta była bardzo rzadko używana przez graczy.
  • Miner: Wzrost HP o 6%, niewielka zmiana, lecz moim zdaniem niepotrzebna, górnik dzięki swojej zdolności kopania tuneli jest bardzo przydatną i niebezpieczną jednostką. podniesienie wartości jego punktów życia może doprowadzić do zbyt dużego OP.
  • Lava Hound oraz Lava Pups: Lava Hound więcej HP o 3% natomiast Lava Pups o 9%, zmiana jak najbardziej zrozumiała, karta jakości legendarnej o koszcie 7 eliksirów, powinna oferować o wiele więcej niż ma to miejsce aktualnie.
  • Elixir Collector: Obniżenie HP o 9%, tej budowli już dostało się podczas ostatnich zmian ale jak widać nadal balans tej karty wymaga dopracowania.
  • Knight: Wzrost HP o 10%, stwierdzono że jednostka jest stanowczo zbyt mało odporna jak na rolę tanka na arenie.
  • Bomber: Zwiększenie obrażeń o 10%, jest to jedna z pierwszych jednostek zadających obrażenia obszarowe, dzięki czemu jest niezwykle popularna na wczesnych arenach, ta zmiana ma przyczynić się do jej użyteczności również na dalszym etapie gry.
  • Cannon: Redukcja HP o 5%, bardzo często używana struktura obronna, według deweloperów zbyt często.
  • Tesla: Wzrost HP o 5%, dzięki tej zmianie Tesla ma być rozsądną alternatywą dla Cannon.
  • Golem & Golemite: Wzrost HP o 5%, mało popularna jednostka, która dzięki tej zmianie będzie bardziej atrakcyjnym wyborem podczas kompletowania talii.
  • Witch: Wzrost Domage o 10%, Jedna z mocniejszych kart na wczesnych arenach, jednak na dalszym etapie gry często pomijana przy budowaniu decku, delikatne podniesienie obrażeń ma to zmienić.
  • Skeletons: Wzrost HP oraz domage o 5%, zmiany dotyczą zarówno szkieletów jako niezależnej jednostki jak również tych przyzywanych za pomocą kart Tombstone, Skeleton Army, Witch.
  • Tombstone: Wzrost HP o 10%


Zmian w statystykach kart wymagających wprowadzenia poprawek do naszego spisu jest naprawdę dużo, wymaga to zebrania niezbędnych informacji a to wymaga czasu, więc prosimy was o cierpliwość, wszystkie aktualne statystyki już niebawem zostaną naniesione na opisy kart na naszym portalu.

Może Ci się również spodoba

1 Odpowiedź

  1. ADMIN pisze:

    Wszystkie statystyki są już aktualne w naszej bazie kart, dziękujemy za cierpliwość.

Dodaj komentarz